Bebeğim 28 günlük kızlar ek mama da alıyor beni de emiyor günde 1 kez sabah saat 06.00 da yapıyor kakasını 3 gündür. Bütün gün de huzursuz ıkınma a ile geçiyor. Başına gelen var mı normal mi zeytinyağı sürüyorum arada Bi ama yine de tık yok çok üzülüyorum bu hale. Gazı zorlanıyor ama çıkarıyor çiş de güzel ama kaka yok. Bi kakayı bu kadar bekleyeceğim bulunca da sevineceğim aklımın ucuna gelmezdi