3 aylık bebegimle dün uçak yolculuğu yaptık bugün sürekli uyku halinde zorla uyandiriyorum ve düzenli besleniyordu bugün nerdeyse agzina zorla mama ve emziriyorum uyku halinde mamayi veriyorum bunun nedeni ne olabilir çok endişeleniyorum uçaktan dolayı bi sorun mu oldu diye yardımcı olurmusunuz