Balbebek_Egemen Benim oğlumda 20 aylık her zaman yapı olarak zor bir bebekti , bu aralar daha çok sorun yaşıyoruz ama anlattığınız kadar değil bana zarar vermiyor , eşyalara zarar vermiyor . Sadece ağlama krizleri var , iştahsızlık , inatlaşmak vs gibi . Bence bir uzmanına danışmanızda fayda var henüz küçük iken belki siz birşeyler yanlış yapıyorsunuzdur