Merhaba arkadaşlar lütfen bana yardım edin.
1 ay 20 günlük erkek bebeğim var dün gece ateşlendi ve idrarını yaparken pembe bir leke geliyor idrarını ve kakasını yaparken ağlıyor ve ateşi yükseliyor duş aldırdım ama fayda Yok Ateş düşürücü şurupta verdim yine bir fayda etmedi yardım edin ne yapmam lazım ☹️☹️