Haziran2020annesi Kızlar benm oğlum 2 ay 6günlük silikon göğüs ucuyla emziriyorum bu aralar emmiyor sağıp veriyorm arada bazen emiyor göğsüm en baştan beri hep sert ve acıyor emzirince yada sağınca geciyor bu normalmi acaba??yardmcı olun lütfen😑😑
bdeprem Haziran2020annesi üretilen çekilen ya da emilenden fazla olduğu için birikiyor. gayet normal bir durum telaş yapma. aynısını yaşadım. 2 saatte bir sağ 15 sol 15dk göğsünü sağabilirsin. onun dışında da bebişini kendi rutininde emzirmeye devam et. ne kadar sık sütün sağılır ya da emilirse o kadar sık dolar memeler. sütünü sağarken sıcak havlu kompresi yapıp taşlaşan ağrıyan kısımlar hafif hafif ovalamak da rahatlatır. 🤗
Haziran2020annesi bdeprem aynı zamanda emzirdikten yada sağdıktan sonra göğsüme bıçak saplanır gibi oluyor sızı gibi buda normal mi?
Pitpitbebe Haziran2020annesi bu bende de oluyordu bir ara bir de göğüs ucum çok hassastı dokununca bile acıyordu ama yara felan yoktu sizde öyle oluyor mu
Haziran2020annesi Pitpitbebe evet göğüslerim çok hassas bebeğimin gazını alırken göğsüme baskı yapınca bile acıyor😑😑
Pitpitbebe Haziran2020annesi ben göğüs ucum için hümüş kapak kullandım bir de göğsümde artık taşlaşan yerler olmuştu elime kitle gibi geliyordu herkes sıcak uygula dedi hiç fayda görmedim bir doktor soğuk uygula buz koy dedi ben de buz kalıbı koydum öyle rahatladım olursa siz de deneyin . Bir de sağma süreniz çok olmasın süre ne kadar uzarsa o kadar uyarılıp daha çok süt üretiyor kısır döngü oluyo
Haziran2020annesi Erroerto anladım ne zaman olur benimki acaba sizin 2.aydan olmuş cevabınız için çok teşekkür ederim bu arada
Erroerto Haziran2020annesi genelde 3 ay olmadan oluyomş biraz daha sabır ben sık sık sağardım ve inanın ölüm gibi gelirdi bunalmştım çok şükür iyi şimdi
Merve-eee Google a “ Esra Ertuğrul mastit” yazip videoyu izleyin tikali meme fslsn yaziyordu videonun adinda. Belki faydasi olur🌺
Mom626363 Benim gogus ucum yaraydi o zamanlar emzirdikten sonra gogsume bicak saplanmis givi sirtlarim vs cok agriyodu yara gecince gecti o agri hassasiyetten agriyo yani