Kızım 2 ay 12 günlük. Istanbulda yasiyoruz. Ve nemden dolayı inanilmaz bunaltici oluyor evimiz. Kizimda çok terliyor. Çok terli değilse sırtına ağız mendillerinden koyuyorum, çoksa üzerini deĝişiyorum. Bugün bir arkadaşımla konusurken gördü ve inanılmaz tepki verdi. Böyle yapmak bebeğin bağışıklıĝını düşürürmüs. Üzeri sırılsıklam olana kadar degisme ki alissin dedi. Ayrica sirtinada koyma birsey ona alisir yasi buyusede surekli ister ve en ufak birseyde hasta olur dedi. Bana mantikli gelmedi ama tecrubeli anneler varsa fikrinizi almak isterim.