Aci aynı sorunu bnde yasadmm canmm suan 8 aylık olduk ve yavas yavas ayaktaa braktkk oturarak emıp uyuyo. Bende meme redddını 5 aya kadar yasadm tutturmak ıcın hoplaya zıplaya ayakta verdımm cok zorduu ama suannn duzelıyoo ama asla meme dıısnda da uyumuyo 🙄