Fatmanur1703 ilk günlerde benim de göğüslerim çok hassastı, biri de yara oldu. Avent göğüs ucu kalkanı aldım, lansiloh kremle çok kısa bir süre kullandım, kalkan kıyafetle teması kestiği için çok çabuk iyileşti.
Bir de dolaba koyduğum hindistan cevizi yağından sürüyordum soğuk soğuk nasıl iyi geliyordu anlatamam.
Umarım çabucak geçer yaraların.
Sevgiler