Zaten çoğu kişi yorumlarıyla üstünüze gelmiş
çok bir şey yazmaya gerek yok ama 2kez yapılan şey ihmalsizliktir sizi üzmek yada kınamak için değil hepimiz insanız sonuçta ama
lütfen büyümüşte olsa 1sn bile gidip gelecek olasınız direkt halıya bırakın hiç bir şeycik olmaz
rabbim evlatlarımızı korusun onlar çok küçük ve çok hassas