Arkadaşlar devlet takipli gidiyoruz 1 yaş 12 günlük . Demir damlası 2 ay verdim sonra vermedim çocuk başka biri gibi oluyodu sonra da kullanmadik . Neyse bu zamanlarda takviye verilir mi çocuğuma hiç sağlık ocağı kan değerine de bakmadı bilmiyorum öyle yasiyo valla ne biçim sağlık sistemiyse özele mi götürsem ki zaten doğuştan tiroid hastası