Daha 4 aylıkken başlayan diş sıkıntıları sonunda sonuç verdi. Oğlum 7 ay 7 günlük. Her sabah bir umut kontrol ederdim diş var mı diye :) uzun zamandır bakmamıştım. Dün gece sürekli ağlayarak uyandı oğlum. Çok huzursuzdu hep kucak istiyordu. Meğerse dişi çıkıyormuş kuzumun. Bugün bi bakayım dedim elimi kesen bir diş. Emin olamadım çay kaşığı ile vurdum ses de geliyor. Bir dişi patlamış:) ama dışardan gözükmüyor. Siz tecrübeli annelere sorum şu ki bu diş ne zaman büyür?