Bebeğim 7 aylık Asla ağzını açmıyor. Güldürerek yedirmeye çalışıyorum . AğZına alınca bazen yiyor bazen de yalandan öksürürük gibi yapıp etrafa atıyor . Biberona da alıştırmak istiyorum ama asla almıyor ağzına . Bebekken Aslında çok güzel kullanıyordu sonra biranda bıraktı . Alıştırabilen anneler varsa fikir almak isterim