OzgeOzkan Merhabalar arkadaşlar bebeğim erkek 11 temmuz doğumlu indirimler varken e bebekten yazlık biseyler almak istiyorum.1 yaş mi almalıyım 1.5 mu ? Gelişimi normal
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi OzgeOzkan E bebek hellobaby kalıpları çok küçük 2 yaş alın anca giyer. ☺️
demirboy OzgeOzkan şimdiden onu kestirmek zır sanki. Bebiş normal mi olucak zayıf mı tontiş mi hiç belli olmaz. Birde kalıp farkı da var mesela ben bebeğime ayından ziyade görüp bu olur tam gelir ya da bu büyük/küçük diye seçip alıyorum