Nurgulasya Merhaba arkadaşlar ben doğum yapalı 2.5 ay oldu daha adet olmadım nırmal doğum yaptım ama dün kahverengi bir lekenlenme oldu adet oluyorum sandım ama az az kahverengi lekenme var. Böyle bir durum yaşayan var mı??
huma Nurgulasya cnm bneede hastalandım ama adet olmadım hep kahverengı lekelnme ben 40 dan sonra hemen hastalandım ilk aylar normal adet oldum bu ay bırazcık kan geldı ondan sonra hep kahverngı lekelwnme oldu 5 gun boyunca bende post actım ama kıse yaşamaış galıba yazmadı kımse😕😕
Nurgulasya Bende kahverengi lekelenme var acaba adet mi oluyorum diyorum ama tam anlamadım doktorada gitmek istemiyorum açıkcası doğumum çok zor olduğu için korkuyorum artık
Sevvoo Benimde pembe leke geldi bida da hiç olmadım adet falan 3 aylikti bebeğim şimdi 4 aylik olmak üzere neyin nesi anlamadım da yani kimse de bilmiyor