1anne30 hepimiz senin duurumda olurduk emin ol,engel olamıyorum ki kendine başkasına sakının,oto kontrol kendi cocugunda o anda kayboluyor, insan kendini suçluyor ama bu da yersiz hareketli bir bebek için hiçbişey yapmamak lazım yaspisik olmak lazım ama buda insanı tüketiyor,melekler koruyor yaa onları, sadaka verin küçük bile olsa,