Bende burda bekliyim .Bugün burda yazılan bir postu görünce bnde meyve püresinden konserve yapmaya karar verdim. Trendyoldn 150 cc kavanoz sipariş edcm şeftali elma armut erik üzüm işte olan meyvelerden püre yapıp vakumlamayi düşünüyorum. Buzluğa bisey atip çıkarınca buzluk tadı geliyor kendimde sevmiyrm tadı değişiyor gibi.