gknrylmaz Hanımlar bebeğim 1 ay 15 günlük uykudan uyandığında salya oluyor ağzında acaba neden? Diş çıkartacak desem daha çok çok erken. ( sadece anne sütüyle besleniyor)
Burcem gknrylmaz 2 aylıkken başladı bizimde salya akıtmalarımız hem dişi kaşınıyor hem de daha yutma refleksi olmadığı için çoğunu atıyor ağzından
pilavustutavuk Aynen daha tükürüklerini yutamadiklarindan aynı diş dönemindeki gibi salyalari bol olur