4234 Merhaba . Bebeğim meme ağzındayken uyuduğunda emiyor ama o kadar yavaş çekiyor ki bana hiç süt gelmiyor öylesine emiyormuş gibi geliyor. Öyle bir durum yaşayan var mı ? O kadar az çekmeye geliyor mudur süt?
Cucueva 4234 benimki de yapıyor ama bir süre emdikten sonra yapıyor ben doyduğu için uyuyup keyif yaptığını düşünüyorum. Benim kızım ikibuçuk aylık Tabi İlk haftalarındaysa uyandırmak lazım
4234 Cucueva yani benimkide kısa bir süre emip uyuyor ama merak ediyorum acaba geliyor mu süt diye . Uyandığında da açlık belirtisi olmuyor gerçi