Mrb dogum yapali yaklasik 5ay 19gun oldu ama sanki karnimda bebek varda tekme atiyomus gibi oluyo birden pat diye disardanda belli oluyo normalde yoktu 1 aydir boyle agrim falan bisey yok saga sola donuncede bisey hissetmiyorum kese gibi de deil hamilemiyim desem esim askerden geleli 2 ay anca olmustur bu durumu yasayan varmi