9 ay 17 günlük olduk hala sadece formül süt içiyor ek gıda yemiyor çıldırıcagım. Doktorumuz senden mama isteyene kadar huysuzlanana kadar verme diyor ama kıyamıyorum aç diye düşünüyorum hep. Tahlil de yaptırdık bişey çıkmadı çok şükür ama yememesi üzüyor. Yok mu bi çözüm önerisi olan :((( siz nasıl yedirmeyi başardınız bebeklerinize