inci007 Beratt çevremdeki arkadaşlarımın aylar sonra gelmişti benimki kırkımız çıktı 15 gün sonra geldi ve şuan düzenli..bebeğim şuan 4 aylık ve her gelişinde aşırı geliyor çarşaf kıyafet değiştiriyorum defalarca ama kilo olayı doğru olabilir eski kiloma döndüm sayılır
sukransirin Bizim de bugün 5ayımız bitiyor ben de adet olmadım🥺 toplam 20kilo almıştım 8-9kg verdim adet olup biraz daha verirsem diye avutuyorum kendimi (inşallah kilo veriliyordur amin😂)
Gamze3466 Beratt ben doğum yapalı 1 sene olacak 1 ay sonra bende halen daha olmadım 🙄 benim artık kafama iyice takılıyor hastaneye gitmeye de korkuyorum pandemi yüzünden bilemiyorum.. bu arada normal doğum yaptım.
Pasamm14 Benim oğlumda 6.5 aylık bende olmadım daha hiç olucakmış gibide hissetmiyorum normal doğum yaptım eski kiloma da döndüm ama inşallah biraz daha gider 😊
Emir123ali Prensim1 valla benim gidiyor sprail taktırınca 48 kadar düşüyüyorum 64 kiloyum 53 kiloya düşsem bana yeter
bukleliana Prensim1 aynı ben. Hamilelikte giydiğim 1 hamile eşofmanı ve 1 hamile pantolonu ile geçiyor hayatım. Alyans bile olmuyor. Biz de 4. aydayız.
Arel19 8 ay 17 gunlukken dişi patladığı gun bende refli oldum ve tum şişkinliğim balon gıbı söndu , ruhbhastası gıbı herseye aglıyordum bir anda şişiyordum göbeğim buyuyordu 60 kiloyken reglim bitti bir hadta sonra bir tartıldım 58 im