Deletedmom329 Seymabaysan bende 7 sagim yapiyorum. 1500 cc cikiyor. Dolap doldu. Az sagincada azalir diye korkuyorum. Cok sagolun
yenidoganhemsiresi Brna-34 yumuşak meme candır. Süt üretimi yapar. Memeleriniz terbiye olmuştur. Kontrolsüz süt üretmiyor. Arz talep yani
Brna-34 yenidoganhemsiresi ama bebeğime verecek kadar bazen cikmayacak gibi oluor baya sagim yapiyorum o zaman anca doluyor düzelir mi yani eskisi kadar da olmasa biraz daha fazlalasir mi çünkü inanilmaz derece azaldı bi an da azalmis olmasi normal mi
yenidoganhemsiresi Brna-34 hayatınızda stres vs var mı bu dönem. Stres yorgunluk uykusuzluk bunlar sütün inmesini baskılar. Süt azalmaz kanallara inmesi baskılanır. Bol su tüketin kafanız da rahat olsun sütüm azalıyor diye düşünmeyin. Bebeğiniz emmiyor mu hiç
Brna-34 Batu55 ozel olarak bisey yemedim normal rutin yemegimi yedim bol su ictim ama suan o halimden eser yok 3 4 gündür 2 gogsumden toplam 100 cc zor cikior 😕
Brna-34 yenidoganhemsiresi hayir strest yok ama süt azalinca kafama cok taktim malesef hic emmiyor emmedi
laktas sempatiksebek bestlak damla ya da doktorum prolac önerdi. Prolac kullanıyorum. Bol su içmek lazım tabi. Still tea humana markasının kullanabilirsiniz.
Nrgz Brna-34 3 aydan sonra sütler düzene girip göğüsler daha yumuşak oluyor. Sadece sağıp mı veriyorsun emzirmiyor musun?
Caki34 Ozmell bende öyle valla allah yardımcımız olsun birde asla yatmıyor hep kucak olsun hep gezsin istiyor nefes almıyorum
Yasemindurusoy AYLININANNESI2020 elle nasıl sağım yapıyorsunuz bende buzdolaba atacağım biberonla elle sagip poşetlerine koyup