Aslında çok dert ettiğim söylenemez evladımı sağ salim kucağıma aldığım için dünyalar benim 😊 fakat benim tanıdığım sezeryan olan annelerden fazla göbeğim kaldı ona şaşırmıyor değilim ve belki burda buna çözüm bulmuş anneler vardır diye düşünüp fikir almak istedim. Bu arada doğumum 29 ağustosta oldu :)