katree Herkese merhaba. Doktorunuz bitki çayları konusunda ne öneriyor?Ben rezene anason ve kimyon içiyordum hergün 1 er fincan. Fakat doktorumuz içmemi önermedi, bebekte karaciğerde sorun olabilir diye. Bazı doktorlar da içilmesi gerektiğini söylüyor kafam karıştı.
Kocayanakannesi katree ilk defa duyuyorum. Genelde anneler içer sütünden bebeğe geçsin bebek rahatlasın diye 🤷♀️
Duygusm katree Rezene içiyorum. Doktorumuz zararlı, içme demedi ama taze sıkılmış meyve suyu daha iyi olur dedi.
anne15 katree hem 3 cocuk annnesi hem kadın doğumcu akrabamız süt olsun diye önerdi melisa, anason,rezene,kimyon karıstırıp cayı içmemi. Meme reddi yasayınca emzirme akademisinden destek aldım bırak cabuk dediler süt azaltıyo vs dediler içmedim bidaha
katree Kocayanakannesi bende öyle biliyordum, bebeğin gazı için ve rezene süt arttırdığı için içiyordum. Ama şaşırdım zararlı olacağı aklıma gelmezdi