-TubAsel- Bebeğim 6 buçuk aylık oldu henüz kola hiç içmedim ama çok canım istiyor siz ne zaman içmeye başladınız
iki_prens_annesi_ -TubAsel- ben 3 aylik oldugundan beri iciyorum gazini kendi cikaraniliyo 5 aylik olduk canim istedigin de abartnayarak 1 bardak iciyorum birazda bekletiyorum asiti kaçsın diye
Mstfa12 Bn oglum 2 bucuk aylıkken içmeye başladm zatn öyle cokta sewmiyordm. Smdi oglum 5 aylık son bir aydır deli gibi içiyorm bi sorun yok smdilik bakalım
Morrhatun -TubAsel- hamileykende ictim doguncada ictim pek dikkat etmiyprum canım ne isterse yiyorum iciyorum 😂
Duygusm -TubAsel- Ben nadir içiyorum ama bebeğim küçükken bile içmiştim. Kolanın gazı sütünüzden geçemez ama kafein içermesi ve sağlıklı beslenme açısından pek tüketilmemesi gerekir.