Hanımlar merhaba ☺️ Burada çok görüyorum yeni doğum yapıp sütü at gelen annelerimizi bunlardan biride bendim sezaryenle doğum yaptım 2 hafta falan sütüm tam gelmedi az az geldi mecburen mama verdim çok şükür bebeğim hem şimdi güzel çekiyor, hemde sütüm arttı diyetisyenim liste göndermişti sizle de paylaşmak isterim bi kaç postta göndermiştim yorum olarak görmeyen arkadaşlarımız olur inşallah bunların faydasını görürsünüz güzel anneler🥰🥰
SÜT ARTTIRAN BESİNLER
• SU (İlk 40 gün 4-5 litre, daha sonra en az 3 litre)
• DEREOTU
• KURUÜZÜM (1 yemek kaşığı)
• KURUİNCİR (2 adet)
• İNCİR (2-3 adet)
• KARADUT (1 yemek kaşığı)
• PEKMEZLER (1 yemek kaşığı)
• YUMURTA
• SÜT-KEFİR-AYRAN
• TAHİN (haada 3 kere 1 tatlı kaşığı)
• FISTIK EZMESİ (doğal-1 tatlı kaşığı)
• KİMYON
• TANE KİMYON
• REZENE
• TURUNÇGİLLER (balkabağı-havuç-portakal-mandalina…)
• STİLL TEA HUMANA
• FİTOMİLK
• THERALİNE SÜT ÇAYI
• MALT İÇECEKLER
bestlak ve petibör bisküvi 👍