Kızlar dün bi besin zehirlenmesi yaşadım hala kendime gelmiş değilim küçük bebeğim var sonuçta ölebilirdim bile insan canı bu kadar ucuz olmamalı bulunduğum mevkiide güvenilir diye düşündüğüm tavuk döner siparişi verdiğim bir iş yeri diyeyeyim artık resmen tavuktan zehirlendim emmeyi çok seven bebeğime kaç saat zorla mama vermek zorunda kaldım ilgilenemedim bile kaç saat hastanede kaldım hatta bi ara kusma ishal gibi belirtilerim yüzünden virüse yakalandığımı sanıp büyük korkuya kapıldım nereye şikayet edebilirim gidip nasıl hesap sorabilirim yardımcı olabilirmisiniz?