Oyku123 6. Aydayız. Ek Gıdaya yeni başladık. Kabak verdi bize. Sonra kabak ve havuç. Sonra kabak havuç belki patates eklenebilir. Şimdi içine kuzu kıyma ekledik. Cam rendeden geçiriyoruz. Çok pütürlü. Meyve olarak armut başladık. Ama bebeğim hiç birini sevmiyor. Öğürüyor, ağzında tutuyor yutmuyor…. bir tek şeftaliyi sevdi. O da bence çok sıvı ve pütürsüz olduğu için. Bize de bu hafta balık da başlayacağız listemize göre. Yiyecek mi sanmam😕