Incitanesi6835 ben yarim bardak suya yarim cay kasigi kimyon atip içiyorum
Sabah aksam ve birde baharatlı yemekler yiyecegim zaman yapiyorum gaz sorunumuz yok hamd olsun tabi bi yandan gaz şurubu var bitane onuda kullaniyoruz ama surubu arrk ara ara veriyorum eskisi gibi düzenli degil hamd olsun