Eşim vefat etti kelimesinde içim cok acıdı. Rabbim yardımcınz olsn. Benim kendi tecrübem şöyle ki bu cocuk uyumuycak diye düşününce uyumuyor. Annenin negatif enerjisini aldıgını düşünüyorm. Önce sakinleşin inatlaşmayın uyumazsa uyumasın moduna geçin bebek sizin sakinliğinizi hisseder ve uyur inşallah. Uyudugu odadaki bütün uyaranları azaltın ses ışık ve sizin hareketleriniz. Sizde hareketsi, uyku moduna geçin