Dygosmn1 Bebegim 3 4 gundur kusuyor . Usuttugunden ates vs yok. Sizce ne yapmaliyim yardimci olurmusunuz. Dosune sicak bez falan koydum
Yenimisafir90 Dygosmn1 iyileşir düzelir bi şey olmaz diyorsun ama onun tedavisi doktora gitmekden başka hiç bi şey kar etmez
Dygosmn1 kokusudalin goturdum dun kulaginda kizariklik var o yapabilor dedi kusmayi onlemek icin bir defalik surup icirdi ama yinr kusuyor cocugum .
Dygosmn1 Yenimisafir90 goturdum ama ama anlamadigim kulaginda kizariklik var antibyotik verdi onuda 2 3 gun gecsin agrisi artarsa kullan dedi.
Yenimisafir90 Dygosmn1 genelikle antipiyotikte zor durumlarda kullanıyorda inşallah şifa olur bide dualar billiyorsunsa dualar oku
Yenimisafir90 Dygosmn1 kulağına duada çok etkiliyor ayetel kursiyi elhemi liilafi bunlarıda oku gerçekten çok etkileyici
Dygosmn1 Yenimisafir90 2 ayliktan beri sutum kesildi ne yaptiysam olmadi. Iste acisinida simdi boyle cekiyorum keske elimde olsada getirebilsem 😔
ObirAnnnee Dygosmn1 kulak ağrısının sütunle bir alakasi yok neden kendini hirpaliyosun ? Sen yine 2 ay emzirmissin bende o bile olmadı herşey Allah’tan demek ki onun mama yemesi gerekiyormuş üzülme bu kadar. Rabbim şafi ismiyle şifa versin miniğe ❣️
Yenimisafir90 Dygosmn1 of canm ya kaş yakınımda olsaydı ben damlatırdım canm dedigim gibi bol bol dua okut şöyle hastanede tanışıp konuşduğun kandın olsa çocuk emizdiren ona bile soylesen yapar bi şey olmaz hem sevap kazanmış olur.
Yenimisafir90 Dygosmn1 krem falanda fayda etmemişdir dimi canm ya Allah yardımcısı olsun küçük yavrumuzun Acil şifa versin.