Kesinlikle çıkartmanızı tavsiye ederim ben 2 ay boyunca taktım yüzünü çizmesn diye çıkarttığım da ellerini zor kullandığını farkettim hep yumruk yapıyordu baş parmağı hep içerdeydi öyle kala kala içeri doğru eğrilmişti çok üzülmüştüm 😑 sonra düzeldi çok şükür