Mehmet Yaşar Akarça kesinlikle o kadar bilgili ve anlayışlı biri. Şehir hastanesinde bir doktora gidiyordum sürekli bronşit başlangıcı diye yatış veriyordu oğluma. Bu pandemi döneminde bile yatış verdi daha sonra yatış yaptırmadım Mehmet beye gittim alerjik bir durummuş o kadar detaylı anlatıyor alerji ilacı kullandım ve çok şükür bitti bi daha da olmadı.Bu arada elifanada bir durum oldugunda rahatlıkla arayabiliyosun