Mom4775 Ya bende neden var bu gerçekten nefret ettim. Uzamıyo da. Tel tokasız at kuyruğu yapmam örmem imkansız. Bilgisi olan var mı? Kulağın üst kısmındaki saçlar. Bir parmak uzunluğunda. Vallahi şaştım kaldım napabilirim kuaför falan olan var mı?