Barslnrbn merhaba güzel anneler bebeğim 25 günlük ve yalnız yaşadığım için çok dinlenemiyorum ev isi bebek bakmak derken baya bi yoruluyorum ve sütüm az bebeğim ac doymuyor emziriyorum emiyor ama duymadığı için ağlıyor hem emzirip hem ek olarak mama vermek istiyorum öneriniz nedir ve hangi manayı kullanabilirim
Mom0791 Barslnrbn vala canım bende senın gibiydim yalnızım sütüm gelmesine ragmen bebegım doymuyodu aptamil mama verdim cok ıyı grldi kızıma ama kızım hemen memeyı unuttu bu yuzden mamayı bıraktım yıne memeye alıştırdım ama verırsen aptamıl cok ıyı
Aslanmmm Barslnrbn canım öncelikle sütüm az bebeğim doymuyor diye düşünme bebeğime benim sütüm yetiyor diye düşünmelisin en önemlisi bu inanırsan bebek emdikçe sütün artıcak.günde 4 litre su içmelisin ve hosaf ayran gibi şeyler iç bolca.emzirmeden önce göğüslerini ılık suyla yıka yada sıcak havlu koy ve göğsüne masaj yapıp emzir sütün bu şekilde artacaktır.mümkün olduğunca bebek uyurken uyu süt uykuda,karanlıkta ve mutlu olunca daha çok artıyor.ev işlerinin de çok abartmadan yaparsın bırak bebeğin sütünü alsın ev işlerini sonra yapsan ne olur.incir ve dut kurusunu kaynatıp hoşaf gibi yapıyorsun ılık ılık içip uyu hemen süt gelir inşallah.kafanı takma mama yese de büyücekler emse de Alllah güzel ömür versin bebeklerimize
Leylaninannesii Barslnrbn arkadaşın söylediklerine katılıyorum önce sütüm var bebeğime yetiyor diye düşün sonra da baktın çocuk çok aç durmuyor doymuyor Hipp mama öneririm günde 1-2 kez veriyorum ben. Ama memeyi unutmasına izin verme gerekirse mamayı kaşıkla ver. Aptamil kabızlık yapıyor diyorlar, bebelac gold da güzel ama fazla köpürüyor ben hipp combiotic kullanıyorum kilo alımı da iyi çok şükür ve organik
Barslnrbn Mom0791 ilk doğduğu gün doktor emzir deyince aptamil mama aldım çünkü hiç sutum yoktu onu verdim sutum gelmeye başlayınca artik vermedim ve kutu dolu dolapta alalı 25 gun oluyor ve kutunun üstünde bir ay içinde tüketin yazıyor sence vereyim mi yoksa başka mi alayım
Barslnrbn Aslanmmm teşekkür ederim önerilerin için canim allah razi olsun amin inşallah sadece ilk çocuğum ve gebeligimde cok sıkıntı çektim o yüzden ister istemez üstüne dusuyor insan söylediklerini uygulayacam teşekkür ederim
Aslanmmm Barslnrbn merak ettiğin aklına takılan canını sıkan virşey olursa sorabilirsin yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince.şunu söyleyim kesinlikle beyninde bitiyor sen pozitif düşündükçe herşey daha güzel olacak
Aslanmmm Barslnrbn bence verme kuzum bozluyor ben vermiştim mecbur kalmıştım severek içmedi kustu sonra da tiksindi mamadan
Mom0791 Barslnrbn kutuyu hiç açnadıysan 3 ay ömrü var dedı bana doktor ama yınede tam emın ol ıcın rahatlasın kndı doktoruna sor
yemekseverdiyetsevmez 1 su bardağı pekmez Yarım su bardağı sıcak su 1 yemek kaşığı tereyağı yak üstüne dök günde 3 yemek kaşığı ye anında çoğalıyr
Barslnrbn Aslanmmm tesekkjr ederim gerçekten böyle sizin gibi insanlar olunca insan kendini iyi hissediyor
Ahazize Barslnrbn dereotu , tahin , pekmez , tahin helvası, bol su bol sıvı tüketin , bulgur pilavıda arttırıyor sütü. Doymuyor diye düşünmeyin , lütfen mama son çareniz olsun , önce bunları deneyin😐
Melinoee Barslnrbn Pozitif düşünce herşeyin önünde gelir. Hiç mama kullanmamış bir anne olarak size tavsiyem sütünüzün artması için Emzirmeniz dışında hiç bir şey etkili değil. Meme uçları ne kadar uyarilirsa o kadar süt üretilir. Bebeğinizin her ağlaması açlık değildir. Gazi olur,korkar,kokunuzu arar dünyada tek bildiği şey siz ve memeniz. Doyma kriteri 40 i çıkana kadar günde 3 kere 1 TL büyüklüğünde kaka yapması, 40 indan sonra 24 saat içinde ki toplam cisli bezlerinin 250 gr yani bir paket margarin ağırlığında olması gerekli. Bu kriterlere uyuyorsa sıkıntı yok. Gak meme guk meme yapın. 4 aya kadar memede yaşar bebekler sonra çevreyi keşif başlar ay emse keşke diye düşünürsünüz. Geceleri maximum 3 saatte bir gündüzleri 2 saatte bir mutlaka emzirin.
Leylaninannesii Barslnrbn bu arada tahin helvası aşırı süt yapıyordu bende bu aralar pek yemiyorum ama bi dene 😇