Kızlar geçen ay oğlumu kontrole götürdüm ve biraz sesi kisikti doktor da aferin yazdi bir çay kaşığı içir dedi. Şimdi bı fenomenin sayfasında gördüm onun çocuklarına doktor aferin yazmis ama takipçileri 5 yaş altı için uygun olmadigini nöbet tetikleyici olduğunu söylemiş. Ben tek bir kere icirdim başka icirmemistim ama boyle bir şey varsa bir daha o doktora gitmeyi düşünüyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz