Kızlar idrar yolumda enfeksiyon var 20 gündür Bi geçiyor gibi oluyo habire tekralıyo toz karışımlı antibiyotik kullandım düzelmedi sirkeyle sildi ğimde biraz dindiriyor fakat çok tahriş oldu deli gibi temizliyorum tam geçmiş değil akıntım olmuyor kesik kesik geliyor idrardan sonra doktora 1 sefer gittim şu süreçte de gidemiyorum