Burcu42 2 bucuk aylik Bebegim anne sutu ve mamayla besleniyor vee 90 cc içiyor ve sonra sıkıntıya giriyor hergun kaka yapmak istiyor sürekli ıkınıyor hergun yapınca rahatliyor ama yapmayinca da sıkıntıya giyiriyor.ayni durumda olan var mi varsa ne yapıyoruz