Arkadaslar merhaba,
Bebegim henuz 2 aylik, sut veriyorum... Fakat dehset bir gribal enfeksiyonla mucadele ediyorum, doktorum cok rahat bi kadin ilac fln icme dogal yollarla atlat vs dedi 3 gundur icmedigim zencefili limonu portakali vs kalmadi gecmiyor. Gercekten sut verirken antibiyotik veya serum alinmiyormu?
Tavsiye ve onerileriniz gerekiyor..
Simdiden tesekkurler