Mommyishome 27 günlük bebeğim. Aynı bizde de böyle. Hatta şuan bu durumu yaşıyoruz. Rezene çayını kaynattım içine kimyon attım bir çay kaşığı. Onu içiyorum. Umarım faydası olur gaz sancısına. Geceden beri doğru düzgün uyumuyor. Ağrısı olduğu için 15-20 dk da bir bağırarak uyanıyor. Bebeğimin derdine derman olamamak beni o kadar yıpratıyor ki bu süreçte. Ne yapacağımı, nasıl davranacağımı bilmiyorum çırpınışları karşısında