11 aylık bebeğim normalde uyumadan önce hipp formül süt içip uyurdu gece uyandıkça da emerdi ama artık formül sütü içmiyor, biberon reddi mi yoksa sütün tadını mı beğenmiyor anlamadım, ek gıdaya geçtiği ve herşeyi yediği için mamanın tadını artık sevmiyo olabilir mi? Hipp yerine başka marka mı tercih etmeliyim sizce yoksa kaşık maması mı vermeliyim uyku öncesi