Merhaba bugün 4 gün oldu gazını cıkarıyor(yelleniyor) ama kakasını yapamıyor doktora da gitmekden korkuyorum hastaneler hastalık dolu başına gelen var mı? Nasıl çözüm buldunuz ? Doktor fitil verdiyse adı neydi bende alıp versem mi acaba? Zeytinyağ içiriyorum 2 gündür gaz damlası var kaka yok ıkınıyor ama yapamıyor benide emmek istemiyor böle olunca