Şimdi arkadaşlar sorum şu aptamil mama kabız yapıyor diye bir soylentı var bu dogrumu kullanıp bebegı kabız olan varmı ? Ben daha once baska bı mama kullanıyodum bebegm kabız diye mamayı degıstırdım aptamıl aldık ıkı gun oldu daha bebegm yıne kabız hep kabız