Merhaba, sizden bir konuda yardım istiyorum. Oğlum 3 uykudan 2 uykuya yine ayına göre erken geçmişti. Şu an da sanki tek uykuya geçecekmiş gibi. Uyandırmasam uzun uzun uyuyor gündüz. İki uykuda da uyandırmasam gece yarısı bi saatte kalkıp saatlerce oturuyor. O yüzden uzun ve bir uyku yeter gibi geliyor. 2 uykudan tek uykuya geçen anneler bu süreci biraz anlatır mısınız bana ☺️