Misskokulum 2 gün gecikme oldu Allahim stresten ölücem galibaaa😩Benle aynı durumda olan var mi?Teselli bekliyorum 🥴
Hayzem Misskokulum ben gecikti ama tam hamile moduna girecektim oldum emzirdiğim için böyle olabiliyormuş☺️
Mervekarasu Misskokulum geçen gun bende boyle bir post açtım bir allahin kulu bilgi vermedi o yuzden boyle postlara bir yorum gelmiyor ama stresten oluyor 3 gun gecikti öldüm bittim düşünmekten stres yapma stresten oluyor korunuyirsan sorun yok
BelginYK Misskokulum benim 1 hafta gecikti artık kendimi ikinciye alıştırmıştım😂😂 ama bi okadarda stresliyim bugün hastalandım 😂😂😂 stres yaptıkça gecikiyor sanırım
RasayiAA Misskokulum benim 10 gün geçti hala olmadım aha kesn hamileyim dedim artık iki kere test yaptım aralıklarla tek çizgi çıkıyor anlamadım. Biraz daha olmazsam sağlık ocağına kan testi verecem sitreslendm iyice ya
Mrc21 Misskokulum neyle korunuyorsunuz benim oğlum 1 yaşında şimdiye kadar prezervatifle korunuyorduk 2 ay önce hap kullanmaya başladım 15 gün gecikti korkudan öldüm 2 tane test yaptım en sonunda oldum ama stres beni maf etti stres yaptıkça daha gecikiyor galiba
Ceydakoruc Misskokulum doğumdan 6 ay sonra ilk adetimi oldum, geçen ayın 24 ünde, daha hala olmadım 1 hafta geçti bende stresten ölücem🤦🏻♀️
Alya123 Misskokulum ben bu ay 12 gün gecikti kafayı bozacaktım 😂 ama çok şükür oldu 🥵 2 kez test yapmıştım negatifti ama insan yine de şüpheleniyor 😁 sende bi test yap emzirme sürecinde böyle olması çok normalmiş
Oglusannesi98 Misskokulum 1 hafta gecikti aşırı stres oldum ben stres oldukça o gecikti kısır döngü bozuldu şükür. 😅 Eğer şüpheniz yoksa hamilelikten stres yapmayın çok etkiliyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Misskokulum E bir test al da yapıver bari. Eğer kaçamak olduysa gebelikten şüphelenebilirsinn,olmadıysa gecikmedir. 🤭