Yusufezgi bende sezeryan 21 gun oldu hala agrim var karnimin ust bolgeleri normal bi 3 ay suruyo tabiki bunyeden de degisiyo dr bise demediyse korkmayin zorlamayin kendinizi ben hastaneden ciktm zorladim biraz bebegimi alirknn egildm kiydm sariliktan hastanede yattim 4 gunluktuk orda da zorladm tektim kanamam oldu suan iyi ic taraflar agrir