Nebicimanne aynisi başıma geldi canım kızım 14aylik. 2-3hafta öncesine kadar böyleydi Dr a da goturemedim çalışıyorum.kayınvalidem bakiyor ben yediği birseylerden şüphelendim.bizim sadece popo üstü ve belde vardı ,çok kasiyordu yavrum ılık suyla yıkayıp krem suruyordum azaliyordu, ise gidiyordum geldigimde yine aynıydı.10gune yakın sürdü.suan geçti ama ara ara kasıyor .sanırım bal vermiş daha neler neler yedirmis.kasigini gördüm bal bulasigiyla öylece duruyordu.sunu yedirme diyince de anlamıyor ki😔