Meraba arkadaşlar kızım 8 ay 5 günlük 25 günlüğüne kayınvalidemlere gittik 3 gün önce geldik. Normalde kızım yanımızda beşiğinden uyuyordu orada beşik olmadığı için kızımla birlikte yattım. Burada yalnız olduğumuz için 7 ayına kadar babası ve benden başka kimseyi görmedi. Oraya gidince annemler kayınvalidemler cocuklar falan derken bi afalladı 2 tane diş çıkardı ne yedi ne içti benden başka kimseye gitmedi. Tam geleceğiz son hafta oraya baya alıştı herkes oynuyor seviyor kalabalığı falan sevdi.
Eve gelince bana iyice baglandıgını farkettim. Yanından ayrılmayı geçtim kucagımdan inmek istemiyor ben koltuktyaım onu yere bırakıyorum oynasın diye çığlığı basıyor. Dün tuvalete giricem eşime verdim ben çıkana kadar nefesi kesilecekti nerdeyse öyle ağladı şok olduk ikimizde 🥺 niye böyle oldu hep böyle mi devam edicek eşime bile gitmek istemiyor.
Bir de 2 gecedir saat başı uyanıyor uyutup beşiğe bırakıyorum tekrar ağlıyor. Uyandığı zaman aşırı ağlayarak uyanıyor acaba benle yatmaya alıştı ondan mı uyumuyor? Eğer öyleyse tekrar yanıma mı almalıyım yoksa beşiğinden yatmaya alışır mı yine?