4242belinay riske atmayın derim, meme reddi yaşıyorum kaç aydır, emzirme gibisi yok. Çok zahmetli sağmak, o sütü ısıtmak, biberon temizliği falan, dışarıda süt bozulmasın diye uğraşmak ayrı dert🤦🏻♀️ Bir emzirme önlüğü alın, her yerde emzirin bundan doğal bir şey yok.