DenizDamla Kullandığımız oto koltuğundan memnun değilim.Yeni oto koltuğu alacağız.Aynı oto koltuğundan iki tane alacağımız içinde kullanışlı ve iyi birşey olmasını istiyoruz.Siz hangisini,neden tercih ettiniz?
fistikcisahap DenizDamla yoyko aldık memnunuz hangi seri bilmiyorum böyle ayıcıklı gri süngeri var içinde
DenizDamla fistikcisahap yoyko bende düşündüm bebek arabamız yoyko ve çok memnunum ama bir sormak istedim bebek arabası iyi diye oto koltuğuda iyi olacak değil ya.🙈
Esraabozdemir09 Joie bold . Isofix özelliği 3 kademeli oturma düzeyi kullanım rahatlığı ve 36 kiloya kadar kullanabileceğimiz için ilk tercihimiz o oldu .
Esraabozdemir09 DenizDamla besafe falan o zaman sizi memnun edebilir cok tercih edilenlerin arasında 😊